Rejser

Hvornår er man blevet så voksen, at man glemmer at lege?

En supertur i Eiffeltårnet i dag, hvor vi sprang den værste kø over, ved at have billetter printet ud hjemmefra. Eiffeltårnet er hvad det nu engang er. Endnu en “been there, done that” til bagagen (ikke første gang for mig, men første gang for ungerne. De var behørligt imponerende og det VAR også smukt deroppe […]

Scroll to top